مسابقه اذان برگزار می شود 

مسابقه اذان برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: در نظر دارم مسابقه مجازی اذان ویژه اعضای گروه سرود شهید پایدار را برگزار کنم.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های گروه سرود شهید پایدار، گفت: در نظر دارم مسابقه مجازی اذان گویی ویژه اعضای گروه سرود شهید پایدار را برگزار کنم.



سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: به همین منظور بچه های این گروه سرود برای شرکت در این مسابقه مجازی از امروز تا ۱۵ آبان فرصت دارند تا کلیپ هایی از اذان گویی خود را از طریق واتس آپ ارسال کنند.



وی بیان کرد: بچه های مسجدی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت ۱۵ نفر در رده سنی نوجوانان هستند که با شرکت در مسابقه مجازی اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


عباس زاده اظهار کرد: از آنجایی که در ایام کرونایی هستیم و همچون گذشته امکان فعالیت و اجرای برنامه نیست بنابراین تصمیم گرفتم برای ایجاد روحیه نشاط معنوی، ایجاد انگیزه و تکاپوی بچه ها برای حضور در عرصه فعالیت های فرهنگی، این مسابقه مجازی را برگزار کنم.



سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت با بیان این مطلب که بنده نیز دارای مقام سوم کشوری در رشته اذان هستم، ابراز کرد: پس از اتمام مهلت زمان اعلام شده، آثار را بررسی کرده و ۳ نفر به عنوان نفرات برتر مسابقه مجازی اذان گویی معرفی می شوند.



وی در خاتمه عنوان کرد: به نفر اول یک انگشتر عقیق یمن همراه با حرز امام جواد (ع)، به نفر دوم کارت هدیه به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و به نفر سوم نیز کارت هدیه به مبلغ یکصد هزار تومان اهدا می شود.

پایان پیام/ 586